2 min. læsning

DAZE: Ny Gen Z-beskedapp går viralt med 48 millioner visninger før lancering

DAZE er en ny beskedapp designet til at imødekomme de udtryksfulde behov hos Gen Z-forbrugere. Den blev lanceret den 4. november 2024 og har allerede tiltrukket sig betydelig opmærksomhed og kan prale af en venteliste på over 187,000 brugere.

Denne artikel blev oversat til dig af kunstig intelligens
DAZE: Ny Gen Z-beskedapp går viralt med 48 millioner visninger før lancering
Kilde: TikTok

Applikationen skylder sin buzz til en stærk, overvejende organisk strategi for sociale medier. I stedet for at bruge influencers eller betalte reklamer fik appen opmærksomhed gennem produktdemovideoer. En af videoerne fik mere end 8 millioner visninger. I alt har Daze fået 48 millioner visninger på tværs af platforme som TikTok og Instagram. Og det er ret svært at ignorere.

Unikke funktioner skræddersyet til e-handel

DAZE tilbyder et kreativt lærred til kommunikation og adskiller sig fra konventionelle beskedapps som WhatsApp og iMessage. Samtaler er visuelt interessante, når brugere sender beskeder, herunder flydende skrifttyper, animerede GIF’er og interaktive elementer. Denne grad af udtryksfuldhed passer til yngre forbrugere , der sætter pris på innovation i deres kontakter.

Forbedring af klientinteraktion

DAZE tilbyder e-handelsvirksomheder en måde at forbedre kundeinddragelsen på. Brug af appens særlige funktioner vil hjælpe virksomheder med at levere mere interaktive og tilpassede indkøbsmiljøer. Virksomheder kan f.eks. bruge DAZE til at sende æstetisk tiltalende, men også nyttige salgsfremmende budskaber, der øger mulighederne for kundeinteraktion.

https://www.tiktok.com/@daze.chat/video/7415726395835469102?lang=en

Integration med e-handelsplatforme

Efterhånden som DAZE fortsætter med at vokse, kan det tilbyde integrationer med populære e-handelsplatforme, hvilket giver virksomheder mulighed for at kommunikere direkte med kunder i appen. Dette kan hjælpe med:

  • Strømlin kundeserviceinteraktioner
  • Lette support i realtid
  • Reduktion af antallet af afbrudte indkøbskurve
  • forbedring af det samlede salg

DAZE er sat til at være et nyttigt værktøj for e-handelsvirksomheder , der forsøger at nå ud til et yngre publikum på grund af dets kreative tilgang til beskeder og store appel blandt Gen Z-forbrugere . I betragtning af sin succes indtil videre kunne DAZE bruge en sponsoreret indholdsmodel eller kreative annoncer, der ville muliggøre integration med dets personlige budskaber og grafiske elementer.

Yderligere fordele kan komme fra potentielle samarbejder med AI-værktøjer , der kan tilpasse indhold direkte til hver bruger og dermed udvide appens muligheder for brugerengagement i unikke og interaktive reklamekampagner.

Del artiklen
Lignende artikler
Meta introducerer nye værktøjer til e-handel: Omnichannel-annoncer, AI og nye placeringer
3 min. læsning

Meta introducerer nye værktøjer til e-handel: Omnichannel-annoncer, AI og nye placeringer

Meta introducerer nye værktøjer og forbedringer af sine reklameværktøjer, der har til formål at støtte detail- og e-handelsvirksomheder. Virksomheden fortsætter med at investere i AI-modeller og udvider mulighederne for, at annoncører kan maksimere salgsresultaterne både online og i fysiske butikker.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Læs artiklen
Streaming slår tv: Game-Changer for e-handel og marketing
4 min. læsning

Streaming slår tv: Game-Changer for e-handel og marketing

Indtægterne fra streamingtjenester har overgået traditionelt tv for første gang i historien. Ifølge eMarketer Digital Video Forecast 2025 vil lineært tv kun udgøre en tredjedel af det amerikanske abonnementsmarked i 2028. Forbrugerne foretrækker i stigende grad fleksible tjenester, der er tilgængelige når som helst og hvor som helst. Hvordan kan e-handel lade sig inspirere af […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Læs artiklen
Meta AI ruller ud i Europa
3 min. læsning

Meta AI ruller ud i Europa

Teknologigiganten Meta afslørede i denne uge, at deres samtale-AI-værktøj vil blive implementeret i 41 europæiske lande, herunder dem i EU, samt 21 oversøiske territorier – hvilket markerer deres største globale udvidelse af Meta AI til dato.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Læs artiklen
Bridge Now

Sidste nyt lige NU

10+ ulæste

10+