2 min. læsning

E-handelsledere afslører de vigtigste investeringsprioriteter

Har du nogensinde spekuleret på, hvordan fremadskuende og problemer bliver overvundet af dine e-handelskolleger? En nylig undersøgelse af næsten 200 virksomhedsledere foretaget af Pattern afklarer dette emne ved at afsløre interessante tendenser og strategiske prioriteter.

Denne artikel blev oversat til dig af kunstig intelligens
E-handelsledere afslører de vigtigste investeringsprioriteter
Kilde: Depositphotos

Vigtige områder, der er værd at gemme til fremtiden:

  1. Til deres webfortegnelser investerer ledere i design, interaktive videoer og fremragende indholdsrelevans
  2. Platformsdiversificering: De fleste af dem vil hellere udvide til flere e-handelsplatforme
  3. Global markedspenetration (40 %), hvoraf mange nøje overvåger verdensbegivenheder

I dag handler 36 % af al markedsføring om at engagere influencers for at øge salget og brandeksponeringen.

Source: Pattern UK

 

Disse resultater viser det store behov for, at ledere øger konverteringsraten og giver trafik til onlineannoncer. Desuden er det ret indlysende, at man ønsker at bevæge sig uden for hovedmarkederne og udnytte forbrugergrundlaget andre steder.

Fascinerende nok viste undersøgelsen, at ledere, der beskæftiger sig med e-handelsacceleratorer, er dobbelt så tilbøjelige til at tro, at deres udviklingsvej er fri for væsentlige forhindringer. Dette indebærer, at for virksomheder, der leder efter uhørt ekspansion i det altid stadig mere komplicerede og konkurrenceprægede onlinehandelsmiljø, kan sådanne aftaler være en game-changer.

Brandledere støtter stærkt projekter med stor effekt på trods af begrænsede ressourcer og økonomiske bekymringer. Deres koncentrationsområder er:

  • Forbedring af webfortegnelser
  • Stigende influencer marketing-kampagner
  • håndtering af logistiske problemer
  • kontrol af uautoriserede leverandører

Denne indsigt er en nyttig køreplan for virksomheder, der forsøger at være på forkant med deres online vækst, da det altid skiftende e-handelsmarked former alt.

Del artiklen
Lignende artikler
58% deler e-mail for at få rabatter, men beskytter sociale data
3 min. læsning

58% deler e-mail for at få rabatter, men beskytter sociale data

Detailhandlerne oplever, at selvom kunderne elsker rabatter, er de også bekymrede for deres privatliv, når de deler personlige oplysninger. Ifølge en nylig undersøgelse fra konsulentfirmaet Daemon, der beskæftiger sig med digital transformation, er kampagnetilbud og e-mails med rabatter fortsat et stærkt trækplaster på tværs af generationer; Millennials fører med 67 %, efterfulgt af Baby Boomers […]

Læs artiklen
88% af kunderne vil have omnichannel: 5 vigtige strategier for succes i moderne detailhandel
5 min. læsning

88% af kunderne vil have omnichannel: 5 vigtige strategier for succes i moderne detailhandel

Den seneste årlige Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) -rapport giver ny indsigt i, hvor de nuværende kunders forventninger er på vej hen. Undersøgelsen blev foretaget blandt mere end 8.000 kunder fra lande som USA, Storbritannien, Frankrig, Tyskland, Canada, Australien og Indien. Hvorfor er omnichannel tidens buzzword? Og hvilke strategier skal brands anvende for at holde […]

Læs artiklen
Bridge Now

Sidste nyt lige NU

10+ ulæste

10+