
Rigt program og globale personligheder
Programmet begynder mandag den 26. maj på BT Stup i Bukarest med to førsteklasses masterclasses. Andy Crestodina, som ifølge SEMrush er blandt de tre største globale influencere inden for indholdsmarkedsføring, vil lede en masterclass om indholdsmarkedsføring og leadgenerering. Samtidig vil Els Aerts, brugertest- og brugervenlighedsevangelist, præsentere korrekte UX-forskningsmetoder. Den anden dag, den 27. maj, flyttes til Bukarests nationalteater, hvor GPeC-konferencen afholdes med en hel dag dedikeret til de seneste tendenser inden for e-handel og online markedsføring. Sideløbende med konferencen vil GPeC Expo være en platform, hvor udbydere af e-handelstjenester kan fremvise deres løsninger til onlinebutikker. Deltagerne kan benytte sig af GPeC Networking Lounge og bruge SwapCard-appen til at arrangere møder med andre deltagere. Aftenen kulminerer i en eksklusiv GPeC Networking Soirée, der samler mere end 200 ledere på C-niveau fra førende virksomheder i branchen.
Ekstraordinært udvalg af talere
GPeC’s 20-års jubilæum byder på en imponerende liste af talere. Ud over Els Aerts og Andy Crestodina omfatter de bekræftede gæster:
- Scott Brinker (Vice President for Platform Ecosystem, Hubspot)
- Karl Gilis (UX- og CRO-ekspert)
- Michael King (ekspert i SEO, indholdsstrategi og kunstig intelligens)
- Mark Schaefer (verdens førende marketing-futurist og bestsellerforfatter) og mange andre…
Den lokale e-handelsscene vil være repræsenteret af fremtrædende personer som f.eks:
- Irina Pencea (General Manager for eMAG i Rumænien, Bulgarien og Ungarn)
- Andrei Radu (grundlægger og CEO af GPeC)
- Dragoș Stanca (iværksætter, investor og formand for BRAT)
To årtier med innovation inden for e-handel
Siden grundlæggelsen i 2006 har GPeC udviklet sig til en omfattende platform, der ikke kun tilbyder konferencer, men også uddannelse og værktøjer til hele e-handelsøkosystemet. Ud over topmødet i maj forbereder arrangørerne også en efterårsbegivenhed, gennemfører det mest komplekse e-handelsbenchmark for onlinebutikker, organiserer en sommerskole i e-handel og online marketing, præsenterer den årlige rumænske e-handelspris og leverer kritiske markedsdata gennem årlige rapporter om e-handelsmarkedets tilstand.
Praktiske oplysninger
- Mandag den 26. maj 2025 – BT Stup, Bukarest: Masterclasses om indholdsmarkedsføring og UX-forskning
- Tirsdag den 27. maj 2025 – National Theatre of Bucharest & Aria TNB: GPeC Conference, GPeC Expo og GPeC Networking Soirée
- Under hele arrangementet vil dedikerede kaffe- og netværkspauser give deltagerne mulighed for at komme i kontakt med andre deltagere og udstillere.
Besøg det officielle GPeC SUMMIT-webstedfor at få flere oplysninger om arrangementet og tilmeldingsmulighederne.