3 min. læsning

GPeC SUMMIT 2025: Fejring af 20 års e-handel i Bukarest

GPeC SUMMIT, den mest betydningsfulde begivenhed inden for e-handel og online markedsføring i Rumænien og Østeuropa, fejrer sit 20-års jubilæum i maj 2025 med et enestående todages program. Arrangementet vil tiltrække eliten på det digitale marked, herunder mere end 800 deltagere på C-niveau.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Denne artikel blev oversat til dig af kunstig intelligens
GPeC SUMMIT 2025: Fejring af 20 års e-handel i Bukarest
Kilde: GPeC summit

Rigt program og globale personligheder

Programmet begynder mandag den 26. majBT Stup i Bukarest med to førsteklasses masterclasses. Andy Crestodina, som ifølge SEMrush er blandt de tre største globale influencere inden for indholdsmarkedsføring, vil lede en masterclass om indholdsmarkedsføring og leadgenerering. Samtidig vil Els Aerts, brugertest- og brugervenlighedsevangelist, præsentere korrekte UX-forskningsmetoder. Den anden dag, den 27. maj, flyttes til Bukarests nationalteater, hvor GPeC-konferencen afholdes med en hel dag dedikeret til de seneste tendenser inden for e-handel og online markedsføring. Sideløbende med konferencen vil GPeC Expo være en platform, hvor udbydere af e-handelstjenester kan fremvise deres løsninger til onlinebutikker. Deltagerne kan benytte sig af GPeC Networking Lounge og bruge SwapCard-appen til at arrangere møder med andre deltagere. Aftenen kulminerer i en eksklusiv GPeC Networking Soirée, der samler mere end 200 ledere på C-niveau fra førende virksomheder i branchen.

Ekstraordinært udvalg af talere

GPeC’s 20-års jubilæum byder på en imponerende liste af talere. Ud over Els Aerts og Andy Crestodina omfatter de bekræftede gæster:

  • Scott Brinker (Vice President for Platform Ecosystem, Hubspot)
  • Karl Gilis (UX- og CRO-ekspert)
  • Michael King (ekspert i SEO, indholdsstrategi og kunstig intelligens)
  • Mark Schaefer (verdens førende marketing-futurist og bestsellerforfatter) og mange andre…

Den lokale e-handelsscene vil være repræsenteret af fremtrædende personer som f.eks:

To årtier med innovation inden for e-handel

Siden grundlæggelsen i 2006 har GPeC udviklet sig til en omfattende platform, der ikke kun tilbyder konferencer, men også uddannelse og værktøjer til hele e-handelsøkosystemet. Ud over topmødet i maj forbereder arrangørerne også en efterårsbegivenhed, gennemfører det mest komplekse e-handelsbenchmark for onlinebutikker, organiserer en sommerskole i e-handel og online marketing, præsenterer den årlige rumænske e-handelspris og leverer kritiske markedsdata gennem årlige rapporter om e-handelsmarkedets tilstand.

Praktiske oplysninger

  • Mandag den 26. maj 2025 – BT Stup, Bukarest: Masterclasses om indholdsmarkedsføring og UX-forskning
  • Tirsdag den 27. maj 2025 – National Theatre of Bucharest & Aria TNB: GPeC Conference, GPeC Expo og GPeC Networking Soirée
  • Under hele arrangementet vil dedikerede kaffe- og netværkspauser give deltagerne mulighed for at komme i kontakt med andre deltagere og udstillere.

Besøg det officielle GPeC SUMMIT-webstedfor at få flere oplysninger om arrangementet og tilmeldingsmulighederne.

Del artiklen
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Lignende artikler
Facebook forenkler video: Alt indhold bliver snart til filmruller
6 min. læsning

Facebook forenkler video: Alt indhold bliver snart til filmruller

Her er en opdatering af platformen, som vil ændre, hvordan millioner af mennesker deler videoer. I takt med at Facebook forenkler oprettelsen af videoer, har de netop annonceret, at alle videoer, der uploades til platformen, i de kommende måneder automatisk vil blive til en reel. Det er slut med at vælge mellem formater – det […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoft Advertising bliver seriøs: Store opdateringer, der rent faktisk betyder noget
3 min. læsning

Microsoft Advertising bliver seriøs: Store opdateringer, der rent faktisk betyder noget

Microsoft Advertising har netop udsendt sine største opdateringer i månedsvis, hvor de vigtigste problemer, der har frustreret annoncørerne, er blevet løst. Disse ændringer kan endelig gøre platformen til et seriøst alternativ til Google Ads. Fra revideret rapportering til store Performance Max-logikskift og strømlinet import på tværs af platforme – her er, hvad der betyder noget […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Sidste nyt lige NU

10+ ulæste

10+