2 min. læsning

Med en funktion med et enkelt klik gør Google Ads det nemmere at skifte til månedlig fakturering

Google Ads foretager en stor ændring i sit betalingssystem ved at tilføje en enklere "Skift til månedlig fakturering". Denne et-klik-mulighed er for annoncører, der har brug for at ændre deres faktureringsvalg, fordi Google for nylig fortalte annoncører med store budgetter, at de skal stoppe med at bruge kredit- eller betalingskort til at betale.

Denne artikel blev oversat til dig af kunstig intelligens
Med en funktion med et enkelt klik gør Google Ads det nemmere at skifte til månedlig fakturering
Kilde: Depositphotos

Den nye funktion er en del af en større ændring, som Google foretager i forhold til, hvordan betalinger fungerer. Annoncører, der er berørt , skulle skifte til bankbaserede valg inden den 31. juli 2024 eller risikere at få deres konti lukket. Kredit – og betalingskort accepteres ikke længere for nogle Google-konti, hvilket sandsynligvis er årsagen til denne ændring.

Google vil fortsætte med at sende advarsler indtil 2024 og understrege, hvor vigtigt det er at handle hurtigt.

Nogle vigtige ting ved den nye funktion er:

  • Et klart overblik over fristerne på kontosiden
  • En strømlinet overførselsproces, der starter med e-mails
  • En målrettet udrulning for marketingfolk, der vil blive berørt

Google taler om fordelene, som at have mere frihed og kontrol. Men nogle mennesker i branchen er bekymrede for, at annoncører kan have problemer med deres pengestrøm.

Denne et-klik-funktion ser ud til at være Googles forsøg på at gøre skiftet lettere for konti, der vil blive påvirket. Annoncører bør holde øje med advarsler og handle hurtigt for at sikre, at deres kampagner ikke bliver afbrudt.

Del artiklen
Lignende artikler
58% deler e-mail for at få rabatter, men beskytter sociale data
3 min. læsning

58% deler e-mail for at få rabatter, men beskytter sociale data

Detailhandlerne oplever, at selvom kunderne elsker rabatter, er de også bekymrede for deres privatliv, når de deler personlige oplysninger. Ifølge en nylig undersøgelse fra konsulentfirmaet Daemon, der beskæftiger sig med digital transformation, er kampagnetilbud og e-mails med rabatter fortsat et stærkt trækplaster på tværs af generationer; Millennials fører med 67 %, efterfulgt af Baby Boomers […]

Læs artiklen
88% af kunderne vil have omnichannel: 5 vigtige strategier for succes i moderne detailhandel
5 min. læsning

88% af kunderne vil have omnichannel: 5 vigtige strategier for succes i moderne detailhandel

Den seneste årlige Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) -rapport giver ny indsigt i, hvor de nuværende kunders forventninger er på vej hen. Undersøgelsen blev foretaget blandt mere end 8.000 kunder fra lande som USA, Storbritannien, Frankrig, Tyskland, Canada, Australien og Indien. Hvorfor er omnichannel tidens buzzword? Og hvilke strategier skal brands anvende for at holde […]

Læs artiklen
Bridge Now

Sidste nyt lige NU

10+ ulæste

10+