2 min. læsning

Meta lancerer Threads Creator Hub

Metas nye Threads creator hub giver grundlæggende vejledning i at starte og øge din tilstedeværelse på platformen. Selvom den giver grundlæggende vejledning i kontoopsætning og feedtilpasning gennem Instagram-integration, mangler ressourcen detaljeret dataunderstøttet indsigt. Hub'en indeholder noter om emnetags (da hashtags ikke er tilgængelige), men dens anbefalinger fokuserer primært på opslagsfrekvens baseret på begrænset intern forskning. Denne hub er især gavnlig for dem, der er nye på platformen og søger grundlæggende orientering.

Denne artikel blev oversat til dig af kunstig intelligens
Meta lancerer Threads Creator Hub
Kilde: Depositphotos

Meta har lanceret en ny info-hub for trådskabere, der tilbyder forklaringer, noter og tips til, hvordan man skaber og udvider sin tilstedeværelse på den sociale medieplatform. Siden giver en grundlæggende vejledning i, hvordan man begynder at bruge appen ved at linke sin Instagram-konto.Brugere skal stadig registrere sig med deres Instagram-login, selv om Threads forsøger at skille sig ud fra Instagram. Hjemmesiden giver også retningslinjer for, hvordan Threads fungerer, og hvordan du tilpasser dit feed, så det repræsenterer dine interesser. Selvom appen foreslår fascinerende emner, er Threads’ største fejl, at den ikke har hashtags. Da Threads ikke tillader brug af hashtags, er der også et afsnit om “emne-tags”.

How to create a topic tag

Source: Creators.instagram.com

Alligevel er noterne og vejledningen brede og blottet for indsigt understøttet af statistik. Baseret på intern forskning af Threads-skabere globalt over en 30-dages periode er den eneste dataunderstøttede anbefaling om opslagsfrekvens .

Hvis du ønsker at etablere eller udvide din tilstedeværelse på Threads, giver den nye creator hub et udgangspunkt, selvom den mangler omfattende datadrevet indsigt.

Del artiklen
Lignende artikler
AI og brandets omdømme: Hvordan kunstig intelligens omformer mediernes tillid
4 min. læsning

AI og brandets omdømme: Hvordan kunstig intelligens omformer mediernes tillid

Med fremkomsten af kunstig intelligens og eksplosionen af automatisk genereret indhold er den måde, brands opbygger tillid og synlighed på, ved at ændre sig fundamentalt. For e-handelsvirksomheder er skiftet ikke bare et spørgsmål om trend – det handler om, hvordan deres produkter, værdier og omdømme vil blive præsenteret i søgninger, som i dag ofte formidles […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Læs artiklen
AI i e-handel: Onlinebutikker overser værdifuldt potentiale
3 min. læsning

AI i e-handel: Onlinebutikker overser værdifuldt potentiale

Ingen teknologi har i øjeblikket så stor indflydelse på erhvervslivet som kunstig intelligens. Der dukker hele tiden nye værktøjer op, og flere og flere virksomheder integrerer dem i deres processer. AI gør sig også gældende inden for e-handel – fra oprettelse af indhold og produktanbefalinger til forbedret kundesupport og forebyggelse af svindel. AI-drevne værktøjer optimerer […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Læs artiklen
Læringsindhold vælter søgninger
6 min. læsning

Læringsindhold vælter søgninger

Indtil for nylig var det helt naturligt at indtaste spørgsmål og forespørgsler i en søgemaskine. I dag har situationen ændret sig. Udover at AI er kommet ind i billedet, søger folk i stigende grad svar direkte på de sociale medier. I stedet for Google åbner de TikTok eller Instagram og forventer hurtige, praktiske forklaringer, helst […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Læs artiklen
Bridge Now

Sidste nyt lige NU

10+ ulæste

10+