2 min. læsning

Motorola blander AI og mode i banebrydende telefonkampagne

Motorola har lanceret en innovativ ny kampagne. De introducerede en kampagne kaldet "Styled With Moto", som kombinerer elementer fra deres telefondesign med futuristiske modekoncepter. Kampagnen har skabt stor interesse og diskussion i branchen.

Denne artikel blev oversat til dig af kunstig intelligens
Motorola blander AI og mode i banebrydende telefonkampagne
Kilde: YouTube

De har brugt automatisering og kunstig intelligens til at udtænke outfits baseret på deres gammeldags “batwing”-logo og farverne på deres nye Razr-telefoner. Seks farver, seks telefoner og en hel masse “hvad pokker ser vi på?” De har lavet denne korte 30 sekunder lange video, hvor computergenererede modeller spankulerer rundt i disse AI-designede outfits.

“Med denne dristige kampagne positionerer Motorola sig ikke kun som teknologileder, men også som et modeikon

,” hedder det i

en pressemeddelelse.

Det hele er en teamindsats med det franske bureau Heaven. Men her kommer det bedste – de har fået nogle virkelige influencere @dressingleloo og @thedwardsad til at lave en video med outfits, der matcher de forskellige farver i den nye telefonserie.Detfik os dog til at tænke. Kommer vi til at se dette Automation- og AI-modeshow, hver gang der kommer en ny telefon? Og hvad med influencere? Det sker allerede langsomt – nogle gange er det svært at se, om det er en rigtig influencer eller en AI-skabelse, man ser. Er vi på vej mod en verden, hvor AI-influencere konkurrerer direkte med rigtige influencere? Linjerne bliver mere og mere slørede, og det er både fascinerende og lidt foruroligende.

Vi ved ikke, om det er genialt eller vanvittigt, men Motorola har i hvert fald fået folk til at snakke. Og det handler ikke kun om telefoner – det kan også blive stort for e-handel. Forestil dig at surfe rundt i en onlinebutik og se AI-genererede modeller iført tøj, der matcher den gadget, du overvejer at købe. Eller virtuelle prøver, hvor du kan se, hvordan en telefon ser ud i forhold til din stil, før du køber den.

Hvad synes du om det? Er dette fremtiden for salg af telefoner og måske endda andre produkter online, eller har de mistet grebet? Uanset hvad, så ryster det i hvert fald posen på den digitale markedsplads.

Del artiklen
Lignende artikler
Streaming slår tv: Game-Changer for e-handel og marketing
4 min. læsning

Streaming slår tv: Game-Changer for e-handel og marketing

Indtægterne fra streamingtjenester har overgået traditionelt tv for første gang i historien. Ifølge eMarketer Digital Video Forecast 2025 vil lineært tv kun udgøre en tredjedel af det amerikanske abonnementsmarked i 2028. Forbrugerne foretrækker i stigende grad fleksible tjenester, der er tilgængelige når som helst og hvor som helst. Hvordan kan e-handel lade sig inspirere af […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Læs artiklen
Meta AI ruller ud i Europa
3 min. læsning

Meta AI ruller ud i Europa

Teknologigiganten Meta afslørede i denne uge, at deres samtale-AI-værktøj vil blive implementeret i 41 europæiske lande, herunder dem i EU, samt 21 oversøiske territorier – hvilket markerer deres største globale udvidelse af Meta AI til dato.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Læs artiklen
Bridge Now

Sidste nyt lige NU

10+ ulæste

10+