Bannere er en populær måde for virksomheder at få deres budskab ud online. De er som et digitalt billboard, der dukker op på websteder, normalt langs kanten af skærmen. Og lad os være ærlige, de er stadig en af de mest effektive måder for virksomheder at nå deres målgruppe på. Udgivere samarbejder med disse annoncører, som betaler for at vise deres bannere på deres websteder. Måden det fungerer på er, at du enten kan betale for hver gang nogen ser dit banner (kendt som CPM eller pris pr. tusinde visninger), eller du kan kun betale, når nogen rent faktisk klikker på det (det kaldes PPC eller pay-per-click).
AI og brandets omdømme: Hvordan kunstig intelligens omformer mediernes tillid
Med fremkomsten af kunstig intelligens og eksplosionen af automatisk genereret indhold er den måde, brands opbygger tillid og synlighed på, ved at ændre sig fundamentalt. For e-handelsvirksomheder er skiftet ikke bare et spørgsmål om trend – det handler om, hvordan deres produkter, værdier og omdømme vil blive præsenteret i søgninger, som i dag ofte formidles […]