1 min. læsning

Banner

Bannere er en populær måde for virksomheder at få deres budskab ud online. De er som et digitalt billboard, der dukker op på websteder, normalt langs kanten af skærmen.

Denne artikel blev oversat til dig af kunstig intelligens

Bannere er en populær måde for virksomheder at få deres budskab ud online. De er som et digitalt billboard, der dukker op på websteder, normalt langs kanten af skærmen. Og lad os være ærlige, de er stadig en af de mest effektive måder for virksomheder at nå deres målgruppe på. Udgivere samarbejder med disse annoncører, som betaler for at vise deres bannere på deres websteder. Måden det fungerer på er, at du enten kan betale for hver gang nogen ser dit banner (kendt som CPM eller pris pr. tusinde visninger), eller du kan kun betale, når nogen rent faktisk klikker på det (det kaldes PPC eller pay-per-click).

Del artiklen
Lignende artikler
Starter du en onlinebutik? Det er nemmere, end du tror
6 min. læsning

Starter du en onlinebutik? Det er nemmere, end du tror

For et par år siden betød lanceringen af en onlinebutik at tilbringe en måned med en udvikler og tabe et par tusinde dollars på forhånd. I dag? Du kan have en fungerende butik oppe på en eftermiddag, og det vil stort set ikke koste dig noget at starte. Hvis du har tænkt på at starte […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Pinterests juleshoppingdata afslører, hvilke gaver folk rent faktisk ønsker sig i år
3 min. læsning

Pinterests juleshoppingdata afslører, hvilke gaver folk rent faktisk ønsker sig i år

Pinterest har netop droppet sin Festive Season Edit – en samling af hundredvis af gaveguider, der udelukkende bygger på, hvad millioner af brugere faktisk søger efter og gemmer. Og tallene fortæller nogle ret interessante historier om juleindkøb i 2025. Platformen analyserede søgemønstre, gemmeadfærd og shoppingklik for at skabe 17 kategorier af gaveguider. Dette er ikke […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU