I vækstmarkedsføring indebærer erhvervelse at bringe nye brugere eller kunder til et websted eller en mobilapp fra flere kilder. I AARRR-paradigmet er det det første “A”, der forklarer, hvordan man lokaliserer forbrugere og til sidst konverterer dem til kunder. Marketinginitiativer udføres ved hjælp af betalte, ikke-betalte eller begge tilgange, afhængigt af forretningsmålet. Acquisition marketing, også kendt som lead-acquisition marketing, er en type markedsføring, der især er rettet mod forbrugere, der er opmærksomme på dit produkt/din tjeneste og er i færd med at træffe en købsbeslutning.
Ny forskning afslører: 47% af kunderne starter nu deres rejse på markedspladser
Marketplace Shopping Behaviour Report 2025 er baseret på forskning udført af Sapio Research i oktober 2024. Den omfattede 4.500 onlineshoppere fra fem lande: Frankrig, Tyskland, Holland, Storbritannien og USA. Dataene blev indsamlet via et online spørgeskema og fokuserede udelukkende på kundeadfærd på markedspladser, herunder lokale platforme, sociale salgskanaler, specialiserede markedspladser og rabatplatforme. Resultatet er et […]