I vækstmarkedsføring indebærer erhvervelse at bringe nye brugere eller kunder til et websted eller en mobilapp fra flere kilder. I AARRR-paradigmet er det det første “A”, der forklarer, hvordan man lokaliserer forbrugere og til sidst konverterer dem til kunder. Marketinginitiativer udføres ved hjælp af betalte, ikke-betalte eller begge tilgange, afhængigt af forretningsmålet. Acquisition marketing, også kendt som lead-acquisition marketing, er en type markedsføring, der især er rettet mod forbrugere, der er opmærksomme på dit produkt/din tjeneste og er i færd med at træffe en købsbeslutning.
Dognet 2.0: Centraleuropas bedste affiliatenetværk lancerer sin helt nye platform
Dognet har været undervejs i tre år og er på vej ind i en ny teknologisk æra. Efter den vellykkede migrering af udgivere rulles næste fase ud den 20. maj: annoncører vil nu blive en del af det opgraderede Dognet 2.0-system. Platformen er bygget internt og tilbyder mere fleksibilitet, forbedret rapportering og hurtigere tilpasning til […]