I vækstmarkedsføring indebærer erhvervelse at bringe nye brugere eller kunder til et websted eller en mobilapp fra flere kilder. I AARRR-paradigmet er det det første “A”, der forklarer, hvordan man lokaliserer forbrugere og til sidst konverterer dem til kunder. Marketinginitiativer udføres ved hjælp af betalte, ikke-betalte eller begge tilgange, afhængigt af forretningsmålet. Acquisition marketing, også kendt som lead-acquisition marketing, er en type markedsføring, der især er rettet mod forbrugere, der er opmærksomme på dit produkt/din tjeneste og er i færd med at træffe en købsbeslutning.
Det polske e-handelsmarked: vækst og tendenser
Den polske e-handelssektor udviser imponerende modstandsdygtighed og vækst, selv midt i økonomiske udfordringer. Denne ekspansion er drevet af udviklende forbrugerpræferencer, stigningen i mobilshopping og øget markedskonkurrence. I denne artikel vil du undersøge, hvordan disse faktorer former branchen, med fremskrivninger for fremtidig vækst, nye tendenser som mobilhandel og e-dagligvarer og de vigtigste teknologiske investeringer, der er […]