Forestil dig, at dine yndlings-tv-kanaler tilbyder en Netflix-lignende oplevelse. Det er i bund og grund, hvad BVOD bringer til bordet. Det er en smart fusion af konventionel free-to-air-udsendelse og moderne streamingteknologi. Med BVOD kan seerne få adgang til en skattekiste af indhold fra velkendte tv-netværk, alt sammen lige ved hånden. Du behøver ikke bekymre dig om tidsplaner eller indstilling af optagelser – du skal blot gennemse, klikke og nyde. Den bedste del? Det er typisk gratis og understøttes af strategisk placerede annoncer, der holder indholdet flydende uden abonnementsgebyrer. Denne model giver tv-selskaber mulighed for at forblive relevante i streaming-æraen, samtidig med at seerne tilbydes fleksibilitet og et stort bibliotek af on-demand-shows. Det er tv, der er udviklet til den digitale indfødte, og blander komforten ved traditionel udsendelse med bekvemmeligheden ved moderne teknologi.
Ny forskning afslører: 47% af kunderne starter nu deres rejse på markedspladser
Marketplace Shopping Behaviour Report 2025 er baseret på forskning udført af Sapio Research i oktober 2024. Den omfattede 4.500 onlineshoppere fra fem lande: Frankrig, Tyskland, Holland, Storbritannien og USA. Dataene blev indsamlet via et online spørgeskema og fokuserede udelukkende på kundeadfærd på markedspladser, herunder lokale platforme, sociale salgskanaler, specialiserede markedspladser og rabatplatforme. Resultatet er et […]