1 min. læsning

Hvad er CRO?

CRO står for Conversion Rate Optimisation. Dette udtryk står for de forskellige aktiviteter, der er involveret i at optimere et websted for at øge konverteringsraten.

Denne artikel blev oversat til dig af kunstig intelligens

CRO står for Conversion Rate Optimisation. Dette udtryk står for de forskellige aktiviteter, der er involveret i at optimere et websted for at øge konverteringsraten. Disse ændringer er relateret til brugeroplevelsen, dvs. at forsøge at gøre hjemmesiden mere brugervenlig og succesfuld. Det er også relateret til webstedstest, såsom A/B-test, som undersøger, hvilken form for hjemmeside der er mest tiltalende for kunden. En anden metode kan være målgruppeundersøgelser, som har til formål at lære din målgruppe at kende, så marketingfolk kan skræddersy deres kampagner og onlinesalg.

 

Del artiklen
Lignende artikler
Video på LinkedIn bliver mere og mere fremtrædende
4 min. læsning

Video på LinkedIn bliver mere og mere fremtrædende

Videoindhold fanger opmærksomheden – det ser vi på stort set alle platforme. Filmruller dominerer på Instagram, Facebook er fuld af videoer, og selv YouTube, som er bygget på videoer, har sine shorts. Og endelig støder vi på dem i e-handel, når vi præsenterer produkter. Forretningsnetværket LinkedIn rapporterede, at antallet af videoseere steg med 36% i […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Læs artiklen
Bridge Now

Sidste nyt lige NU

10+ ulæste

10+