1 min. læsning

Hvad er Cross-Channel Marketing?

Integreret markedsføring på tværs af flere platforme er en strategi, der har til formål at skabe en problemfri oplevelse for potentielle kunder gennem hele deres købsrejse. Denne tilgang involverer koordinering af forskellige marketingkanaler for at levere et ensartet og sammenhængende budskab.

Denne artikel blev oversat til dig af kunstig intelligens

Integreret markedsføring på tværs af flere platforme er en strategi, der har til formål at skabe en problemfri oplevelse for potentielle kunder gennem hele deres købsrejse. Denne tilgang involverer koordinering af forskellige marketingkanaler for at levere et ensartet og sammenhængende budskab. Ved at interagere med forbrugerne på forskellige kontaktpunkter kan marketingfolk anvende datadrevne teknikker til at udvikle detaljerede kundeprofiler. Disse profiler gør det muligt for virksomheder at skræddersy deres marketingindsats, forbedre den overordnede kundeoplevelse og fremme brandloyalitet. Nøglen er at sikre, at hver marketingkanal supplerer de andre og guider publikum gennem en samlet fortælling, der spænder over forskellige medier og berøringspunkter.

Del artiklen
Lignende artikler
Video på LinkedIn bliver mere og mere fremtrædende
4 min. læsning

Video på LinkedIn bliver mere og mere fremtrædende

Videoindhold fanger opmærksomheden – det ser vi på stort set alle platforme. Filmruller dominerer på Instagram, Facebook er fuld af videoer, og selv YouTube, som er bygget på videoer, har sine shorts. Og endelig støder vi på dem i e-handel, når vi præsenterer produkter. Forretningsnetværket LinkedIn rapporterede, at antallet af videoseere steg med 36% i […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Læs artiklen
Bridge Now

Sidste nyt lige NU

10+ ulæste

10+