1 min. læsning

Hvad er digital PR?

Digital PR? Det er som traditionel PR’s sejere, teknologikyndige fætter.

Denne artikel blev oversat til dig af kunstig intelligens

Digital PR? Det er som traditionel PR’s sejere, teknologikyndige fætter. I stedet for at skælde ud på smarte begivenheder, taler vi om online buzz og internetberømmelse. Tænk bloggere, ikke reklametavler. Sociale medier mavens i stedet for tv-spots.

Det handler om at få dit brand ud i internettets vilde vesten. Du er nødt til at være overalt – Twitter, Instagram, you name it. Og glem ikke disse influencers – de er som digital mund-til-mund på steroider.

Men det handler ikke kun om at være højlydt. Du skal også være smart. SEO-tricks, viralt indhold, hele lortet. Det handler om at få Google til at elske dig lige så meget, som dine kunder gør.

Og lad os se det i øjnene, i denne tid, hvis du ikke er online, kan du lige så godt være usynlig. Digital PR er den måde, hvorpå du sikrer, at dit brand ikke går tabt i internettets tomrum.

Så ja, det er PR for internetalderen. Mindre champagne og kaviar, flere klik og delinger. Det er den verden, vi lever i nu.

Del artiklen
Lignende artikler
Starter du en onlinebutik? Det er nemmere, end du tror
6 min. læsning

Starter du en onlinebutik? Det er nemmere, end du tror

For et par år siden betød lanceringen af en onlinebutik at tilbringe en måned med en udvikler og tabe et par tusinde dollars på forhånd. I dag? Du kan have en fungerende butik oppe på en eftermiddag, og det vil stort set ikke koste dig noget at starte. Hvis du har tænkt på at starte […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Pinterests juleshoppingdata afslører, hvilke gaver folk rent faktisk ønsker sig i år
3 min. læsning

Pinterests juleshoppingdata afslører, hvilke gaver folk rent faktisk ønsker sig i år

Pinterest har netop droppet sin Festive Season Edit – en samling af hundredvis af gaveguider, der udelukkende bygger på, hvad millioner af brugere faktisk søger efter og gemmer. Og tallene fortæller nogle ret interessante historier om juleindkøb i 2025. Platformen analyserede søgemønstre, gemmeadfærd og shoppingklik for at skabe 17 kategorier af gaveguider. Dette er ikke […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU