Google Discover er en mobilfunktion, der giver brugerne et kurateret feed med artikler, nyheder og andet indhold baseret på deres interesser og søgehistorik. Den vises på startsiden for Google-appen på mobilenheder og på Google.com-startsiden på Android-enheder. Discover bruger maskinlæringsalgoritmer til at vise brugerne indhold, de kan være interesserede i, før de søger efter det, herunder emner som sport, nyheder, underholdning og meget mere. Indholdet opdateres automatisk og har til formål at give friske, relevante oplysninger, der er skræddersyet til hver brugers præferencer og onlineadfærd.
Ny forskning afslører: 47% af kunderne starter nu deres rejse på markedspladser
Marketplace Shopping Behaviour Report 2025 er baseret på forskning udført af Sapio Research i oktober 2024. Den omfattede 4.500 onlineshoppere fra fem lande: Frankrig, Tyskland, Holland, Storbritannien og USA. Dataene blev indsamlet via et online spørgeskema og fokuserede udelukkende på kundeadfærd på markedspladser, herunder lokale platforme, sociale salgskanaler, specialiserede markedspladser og rabatplatforme. Resultatet er et […]