Hyperpersonalisering tager marketing til nye højder ved at skræddersy produkter og indhold til individuelle kunder. Ved hjælp af realtidsdata og avanceret teknologi skaber det ultraspecifikke tilbud, der giver dyb genklang hos hver person. Fra tilpassede hårplejeløsninger til målrettede sociale annoncer har denne tilgang til formål at skære igennem støjen og fange opmærksomheden i en verden af uendelige valgmuligheder. Ved at fokusere på unikke kundebehov kan brands fremme loyalitet og skille sig ud på overfyldte markeder. At omfavne denne strategi hjælper virksomheder med at forbinde sig mere meningsfuldt med deres publikum og forvandle gennemsnitlige interaktioner til mindeværdige oplevelser.
Trump truer EU med nye toldsatser
Ifølge Reuters beskrev USA’s præsident Donald Trump EU’s handelspraksis som “meget, meget dårlig” for USA og annoncerede planer om at indføre nye toldsatser over for EU den 21. januar. En potentielt stor ændring i handelen mellem USA og EU kan blive resultatet af Trumps erklæring i Det Hvide Hus om, at told er “den eneste […]