1 min. læsning

Hvad er Long-tail søgeord?

Long-tail søgeord er specifikke, ofte længere sætninger, som brugerne søger efter, og som typisk består af tre eller flere ord. De har en tendens til at have lavere søgevolumen, men højere konverteringsrater på grund af deres specificitet.

Denne artikel blev oversat til dig af kunstig intelligens

Long-tail søgeord er specifikke, ofte længere sætninger, som brugerne søger efter, og som typisk består af tre eller flere ord. De har en tendens til at have lavere søgevolumen, men højere konverteringsrater på grund af deres specificitet.

Her er en kort oversigt:

  1. Specificitet: Long-tail søgeord er mere detaljerede og målrettede end brede, generiske termer.
  2. Lavere konkurrence: De er normalt lettere at rangere for i søgemaskinerne på grund af mindre konkurrence.
  3. Højere konverteringsrater: Brugere, der søger med long-tail søgeord, har ofte en klarere hensigt, hvilket fører til bedre konverteringsrater.
  4. Naturligt sprog: De afspejler ofte, hvordan folk rent faktisk taler eller skriver forespørgsler.
  5. Eksempel: I stedet for “sko” kan et long-tail søgeord være “komfortable løbesko til kvinder”



Del artiklen
Lignende artikler
Økonomiske tendenser: EU’s opsparingsstigning og opsving i USA’s udgifter
2 min. læsning

Økonomiske tendenser: EU’s opsparingsstigning og opsving i USA’s udgifter

De økonomiske tendenser har været forskellige i USA og Europa siden epidemien, som bemærket af Financial Times (FT). Mens begge regioner oplevede højere besparelser under nedlukninger, har amerikanerne nu øget deres udgifter, hvilket bidrager til økonomisk vækst. I modsætning hertil har europæerne fastholdt højere opsparingsrater, til dels på grund af angst som følge af Ruslands […]

Læs artiklen
Metas annoncekontrol: Nye funktioner for annoncører
3 min. læsning

Metas annoncekontrol: Nye funktioner for annoncører

Meta Ad Control har introduceret flere nye værktøjer og opdateringer for at give virksomheder større kontrol over sikkerheden af deres annoncer på Facebook og Instagram. Dette opfylder deres forpligtelse til brandbeskyttelse. Hvordan vil disse ændringer rent faktisk påvirke annoncører?

Læs artiklen
Bridge Now

Sidste nyt lige NU

10+ ulæste

10+