Åbningsraten for e-mails er en vigtig præstationsindikator i e-mailmarketing. Den måler andelen af modtagere, der ser en e-mail fra en bestemt kampagne. For at beregne: Åbningsrate = (Antal åbnede e-mails / Antal leverede e-mails) x 100. Åbningsraten svinger på tværs af brancher, men det samlede gennemsnit svæver omkring 17 %. At stræbe efter at opfylde eller overgå dette benchmark anses generelt for god praksis.
Ny forskning afslører: 47% af kunderne starter nu deres rejse på markedspladser
Marketplace Shopping Behaviour Report 2025 er baseret på forskning udført af Sapio Research i oktober 2024. Den omfattede 4.500 onlineshoppere fra fem lande: Frankrig, Tyskland, Holland, Storbritannien og USA. Dataene blev indsamlet via et online spørgeskema og fokuserede udelukkende på kundeadfærd på markedspladser, herunder lokale platforme, sociale salgskanaler, specialiserede markedspladser og rabatplatforme. Resultatet er et […]