1 min. læsning

Hvad er Rich Snippet?

Et udvidet uddrag er et udvidet uddrag i søgeresultaterne, der giver brugerne flere oplysninger end et almindeligt søgeresultat. Det er et forbedret uddrag, der viser yderligere data, der er udtrukket fra de strukturerede data på siden.

Denne artikel blev oversat til dig af kunstig intelligens

Et udvidet uddrag er et udvidet uddrag i søgeresultaterne, der giver brugerne flere oplysninger end et almindeligt søgeresultat. Det er et forbedret uddrag, der viser yderligere data, der er udtrukket fra de strukturerede data på siden.

Det normale søgeresultat indeholder kun sidetitlen, URL’en og en kort beskrivelse. Rich snippet indeholder yderligere oplysninger, der hjælper brugerne med at få bedre indsigt allerede direkte i søgeresultaterne. For eksempel, i tilfælde af e-handelswebsteder, kan et rich snippet omfatte prisen på et produkt, dets tilgængelighed og antallet af anmeldelser, hvilket kan øge sandsynligheden for, at en bruger klikker på resultatet.

Et rich snippet er resultatet af korrekt implementerede strukturerede data (f.eks. gennem produktopmærkning) og kan forbedre en sides synlighed og tiltrækningskraft i en søgemaskine betydeligt. For virksomheder betyder det en bedre chance for at få trafik fra organisk søgning, da søgeresultater med rich snippets typisk er mere engagerende og informative.

Med Googles værktøj kan du tjekke, hvordan dit websted klarer sig.

 

Del artiklen
Lignende artikler
Facebook forenkler video: Alt indhold bliver snart til filmruller
6 min. læsning

Facebook forenkler video: Alt indhold bliver snart til filmruller

Her er en opdatering af platformen, som vil ændre, hvordan millioner af mennesker deler videoer. I takt med at Facebook forenkler oprettelsen af videoer, har de netop annonceret, at alle videoer, der uploades til platformen, i de kommende måneder automatisk vil blive til en reel. Det er slut med at vælge mellem formater – det […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoft Advertising bliver seriøs: Store opdateringer, der rent faktisk betyder noget
3 min. læsning

Microsoft Advertising bliver seriøs: Store opdateringer, der rent faktisk betyder noget

Microsoft Advertising har netop udsendt sine største opdateringer i månedsvis, hvor de vigtigste problemer, der har frustreret annoncørerne, er blevet løst. Disse ændringer kan endelig gøre platformen til et seriøst alternativ til Google Ads. Fra revideret rapportering til store Performance Max-logikskift og strømlinet import på tværs af platforme – her er, hvad der betyder noget […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Sidste nyt lige NU

10+ ulæste

10+