Live Shopping er en marketingstrategi, hvor en vært, normalt en influencer eller berømthed, promoverer et produkt gennem en livevideo. I lighed med tv-shows med hjemmeshopping, hvor en person demonstrerer, hvordan man bruger en vare, foregår interaktionen mellem værten og publikum helt live, som navnet antyder. Gamificeret indhold, herunder kampagner og præmier, tilbydes typisk til publikum i løbet af en livestream, men kun i en begrænset periode. Livestream shopping er særligt effektivt på grund af den følelse af, at det haster, der skabes af knaphed eller begrænset tilgængelighed. Hvad mere er, jo større publikum er, jo større er frygten for at gå glip af en potentielt god handel.
Det polske e-handelsmarked: vækst og tendenser
Den polske e-handelssektor udviser imponerende modstandsdygtighed og vækst, selv midt i økonomiske udfordringer. Denne ekspansion er drevet af udviklende forbrugerpræferencer, stigningen i mobilshopping og øget markedskonkurrence. I denne artikel vil du undersøge, hvordan disse faktorer former branchen, med fremskrivninger for fremtidig vækst, nye tendenser som mobilhandel og e-dagligvarer og de vigtigste teknologiske investeringer, der er […]