3 min. læsning

TikToks 2025-tendenser: Ny rapport afslører strategier for e-handel

TikToks "What's Next 2025 Trend Report" fremhæver nye tendenser, som e-handelsmærker kan udnytte til at forblive kulturelt relevante og komme i kontakt med deres målgrupper. Her er de vigtigste pointer til din strategi i år, som vil hjælpe dig med at navigere i markedsdynamikken, optimere din performance og skabe meningsfulde forbindelser med din målgruppe gennem datadrevet indsigt og gennemprøvede metoder.

Denne artikel blev oversat til dig af kunstig intelligens
TikToks 2025-tendenser: Ny rapport afslører strategier for e-handel
Kilde: Depositphotos

1. Fusion af brands: Skabelse af forbindelser mellem domæner

E-handelsmærker er i stigende grad afhængige af en mangfoldig pulje af skabere for at nå ud til nichepublikum. At arbejde med kunstnere, der deler autentiske, ufiltrerede oplevelser, hjælper med at skabe tillid.Pro Tip:

Brug TikToks Creator Marketplace

til

at finde stemmer, der passer til dit brand, og udvikle kampagner, der understreger autenticitet og inklusivitet

.

TikTok´s 2025 “What’s Next” report

Source: TikTok

2. Osmose af identitet: Tilpasning til kundernes præferencer

Forbrugerne forventer nu, at brands afspejler deres skiftende værdier som f.eks. inklusion, mangfoldighed og bæredygtighed. På TikTok er publikum især interesseret i unikke perspektiver og personlige historier.Pro tip:

Brug kommentarfelter som levende fokusgrupper til at forbedre dine tilbud og vise, at du er interesseret i dine kunders behov.

3. Kreative katalysatorer: Øget smidighed med kunstig intelligens

AI er begyndt at revolutionere skabelsen af indhold. Fra idé til produktion kan brands hurtigt eksperimentere og iterere ved hjælp af værktøjer som TikTok Symphony Assistant.Pro Tip:

Indarbejd generativ AI i din arbejdsgang for at producere visuelt indhold, personliggøre kampagner og fortælle historier kreativt

.

TikTok's 2025 Trends

Source: TikTok

4. Udvikl samtaler for at skabe tillid

Brands bliver værdsat, når de engagerer sig i TikTok-brugere på en meningsfuld måde. Initiativer til samfundstjeneste, live events og relationelle kampagner hjælper dit publikum til at føle, at de arbejder sammen.Pro tip:

Brug interaktive elementer som TikTok LIVE eller velkendte hashtags som #CorporateBaddie og #SelfCare til at fremme tovejskommunikation

.

Hvorfor denne rapport er vigtig for e-handel

For e-handelsbrands giver TikToks 2025 Trend Report uvurderlig indsigt i, hvordan man kombinerer teknologi med autentisk engagement. Uanset om du er en nystartet virksomhed eller et etableret brand, giver disse trends brugbare strategier for vækst, fra AI-drevet indholdsskabelse til opbygning af fællesskaber.

Rapportens vægt på partnerskaber mellem skabere og opbygning af tillid er især relevant for onlineforhandlere, der ønsker at skille sig ud på en stadig mere konkurrencepræget digital markedsplads.

Du kan downloade hele TikToks “What’s Next Trend Report” her.(kræver, at du sender en e-mail).

Del artiklen
Lignende artikler
Video på LinkedIn bliver mere og mere fremtrædende
4 min. læsning

Video på LinkedIn bliver mere og mere fremtrædende

Videoindhold fanger opmærksomheden – det ser vi på stort set alle platforme. Filmruller dominerer på Instagram, Facebook er fuld af videoer, og selv YouTube, som er bygget på videoer, har sine shorts. Og endelig støder vi på dem i e-handel, når vi præsenterer produkter. Forretningsnetværket LinkedIn rapporterede, at antallet af videoseere steg med 36% i […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Læs artiklen
Bridge Now

Sidste nyt lige NU

10+ ulæste

10+