
Det er bemærkelsesværdigt, at tre fjerdedele af Threads-brugerne i øjeblikket følger mindst et mærke, hvilket tyder på, at forretningskonti har et stort potentiale. Meta starter med en lille test af billedannoncer med et udvalgt sæt annoncører og anvender en metodisk tilgang til annonceimplementering. Det
er vigtigt for marketingfolk at vide, at det vil være enkelt at flytte nuværende kampagner til Threads og kun kræve afkrydsning
af et
felt i Ads Manager.
Det er ikke nødvendigt at investere i nye ressourcer eller producere originalt kreativt indhold. Brandsikkerhed har også været en topprioritet for Meta. Meta har implementeret deres gennemprøvede sikkerhedsforanstaltninger, herunder et “lagerfilter”, der gør det muligt for annoncører at kontrollere følsomheden af det organiske indhold, der støder op til deres annoncer.

Source: Facebook.com/business
Mere end tredive sprog vil blive understøttet af systemet. Brugerne vil kunne tilpasse deres reklameoplevelse ved at rapportere, skjule eller springe reklamer over. I de kommende måneder har Meta til hensigt at udrulle yderligere forbedringer, såsom tredjepartsverificeringsværktøjer. Threads giver e-handelsvirksomheder en lovende chance for at nå ud til et bredere publikum på en platform, der naturligt forbinder forbrugere og brands.