Artikler og nyheder om emnet Web- og e-shop-udvikling

Skalerbarhed i e-handel: Sådan håndterer du trafikstigninger og maksimerer salget
11 min. læsning

Skalerbarhed i e-handel: Sådan håndterer du trafikstigninger og maksimerer salget

Under årets største salgsbegivenheder – såsom Black Friday, salg efter jul og forskellige sæsonkampagner – står e-butikker over for det største pres for at håndtere trafikstigninger og øgede ordremængder. Deres succes kræver ikke kun en robust teknisk infrastruktur, men også velforberedte interne processer og et parat team. Dårligt styret skalering kan påvirke servicekvaliteten negativt, skade […]

Veronika Šafranová Veronika Šafranová
Marketing manager, WAME
Omkostninger ved løsninger til udvikling af e-handel
5 min. læsning

Omkostninger ved løsninger til udvikling af e-handel

For effektivt at kunne fordele og planlægge de økonomiske omkostninger ved at udvikle en e-butik er det vigtigt først at forstå, hvordan e-handel fungerer som helhed. Som ejer bør du have en klar forståelse af hele udviklingsprocessen – fra den indledende planlægning til den faktiske lancering. Derudover skal du overveje de løbende udgifter, der er […]

Veronika Šafranová Veronika Šafranová
Marketing manager, WAME
Proces for udvikling af e-handelswebsted
9 min. læsning

Proces for udvikling af e-handelswebsted

Overvejer du at starte en onlinebutik? Tilstedeværelsen af e-handel i dagens digitale verden er afgørende for næsten alle erhvervssektorer. Uanset om du er et etableret brand eller lancerer en ny onlinevirksomhed, er det vigtigt at forstå, hvordan udviklingen af et e-handelswebsted fungerer på tværs af forskellige e-handelsplatforme. Denne viden vil hjælpe dig med at evaluere […]

Veronika Šafranová Veronika Šafranová
Marketing manager, WAME