Artikler og nyheder om emnet Mobil markedsføring

Den skjulte årsag til, at loyalitetsdrevne apps knuser webbutikker
9 min. læsning

Den skjulte årsag til, at loyalitetsdrevne apps knuser webbutikker

Der sker noget i detailhandlen, som de fleste brands overser. Mobilkunder, der prøver loyalitetsdrevne apps, går sjældent tilbage til at handle på hjemmesiden. Men her er, hvad der virkelig er chokerende – det handler ikke om bekvemmelighed eller hastighed. Det handler om noget meget dybere. Noget, som webbutikker simpelthen ikke kan kopiere, uanset hvor godt […]

Petar Saravakov Petar Saravakov
COO, Redina
Apps til mobil shopping: Den strategiske fordel, som brands ikke kan ignorere
9 min. læsning

Apps til mobil shopping: Den strategiske fordel, som brands ikke kan ignorere

Mobile shopping-apps har udviklet sig til stærke værktøjer for e-handelsvirksomheder og tilbyder mere end bare bekvemmelighed. De muliggør dybere kunderelationer, personalisering i realtid og smartere loyalitetsstrategier, samtidig med at de strømliner driften bag kulisserne. I takt med at mobilbrug bliver normen, omdefinerer apps, hvordan brands kommunikerer, opbygger tillid og vokser bæredygtigt i et konkurrencepræget landskab.

Petar Saravakov Petar Saravakov
COO, Redina
De bedste mobile marketingstrategier for SMV’er
3 min. læsning

De bedste mobile marketingstrategier for SMV’er

Online shopping boomer, og hvis du driver en lille eller mellemstor virksomhed, har du ikke råd til at gå glip af den mobile revolution. Flere og flere mennesker rækker ud efter deres telefoner for at gennemse og købe, så det er tid til at blive smart omkring mobile marketingstrategier. Bare rolig – vi har nogle […]

Udfordringer med konvertering af mobilhandel
2 min. læsning

Udfordringer med konvertering af mobilhandel

Ny forskning fra Quantum Metrics værktøj, Continuous Product Design-værktøjet, afslører en forbløffende uoverensstemmelse i mobilhandel. Selvom kun en ud af fem forbrugere rutinemæssigt foretager køb på deres mobiltelefoner, kommer 73 % af den månedlige e-handelstrafik fra mobile enheder.

Gen Z og Millennial Screen Time springer ved OL
2 min. læsning

Gen Z og Millennial Screen Time springer ved OL

Nylige resultater fra en folketællingsundersøgelse fremhæver en voksende tendens: Yngre generationer øger deres engagement på sociale medier betydeligt under populære begivenheder som OL og reality-tv-shows.