Artikler og nyheder om emnet Influencer marketing

Brugergenereret indhold i influencer-kampagner: Hvorfor det er en gamechanger for e-handelsmærker
5 min. læsning

Brugergenereret indhold i influencer-kampagner: Hvorfor det er en gamechanger for e-handelsmærker

Brugergenereret indhold (UGC) og influencer-marketing er to af de stærkeste værktøjer inden for digital markedsføring i dag – men er det det samme? Ikke helt. Som grundlægger af et bureau, der arbejder med over 1600 indholdsskabere og har kørt kampagner for brands som Oriflame, EasyFishOil, Ozone.bg, Pepco, Doctor Switz, TEDi, Stylewish og mange flere, kan […]

Radostina Hristova  Radostina Hristova 
Influencer & Digital Marketing Professional, Radostna.com, Influencermedia.bg
Hvorfor er Influencer Marketing vigtig?
4 min. læsning

Hvorfor er Influencer Marketing vigtig?

For at komme i kontakt med målgruppen og skille sig ud fra mængden, leder brands konstant efter nye tricks. Influencer marketing er en dynamisk strategi, der transformerer, hvordan virksomheder kommunikerer med deres kunder.

AI Virtual Influencers stiger: Skal virksomheder være opmærksomme?
3 min. læsning

AI Virtual Influencers stiger: Skal virksomheder være opmærksomme?

Der er sket en stor ændring i influencer marketing-scenen inden for de sidste par år, efterhånden som virtuelle AI-influencers bliver fremtrædende. Brands er vidne til denne hurtige opstigning og spekulerer på, om de skal samarbejde med disse digitale enheder eller forblive sammen med mere konventionelle menneskelige influencers. Efterhånden som populariteten af virtuelle AI-influencers fortsætter med […]