1 min. læsning

Hvad er Brand Identity Prism?

Brand Identity Prism: En marketingmodel af Jean-Noël Kapferer, som består af seks elementer, der definerer et brands identitet: Physique (fysiske aspekter), Personality, Culture, Relationship (med kunder), Reflection (kundeopfattelse) og Self-image (kundernes selvassociation). Det hjælper brands med at opbygge en stærk, konsistent identitet.

Denne artikel blev oversat til dig af kunstig intelligens

Brand Identity Prism: En marketingmodel af Jean-Noël Kapferer, som består af seks elementer, der definerer et brands identitet: Physique (fysiske aspekter), Personality, Culture, Relationship (med kunder), Reflection (kundeopfattelse) og Self-image (kundernes selvassociation). Det hjælper brands med at opbygge en stærk, konsistent identitet.

Del artiklen
Lignende artikler
YouTube, TikTok og Instagram tegner sig nu for 60 % af produktopdagelsen
3 min. læsning

YouTube, TikTok og Instagram tegner sig nu for 60 % af produktopdagelsen

Mens virksomheder investerer 90 % af SEO-budgetterne i Google, søger deres kunder faktisk andre steder. En analyse af 1,5 milliarder søgninger foretaget af bureauet Rise at Seven viser, at Google nu kun har en andel på 34,5 % af den samlede søgeaktivitet. Resten? YouTube, TikTok og Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Black Friday 2024: Hvad tallene afslører om e-handel i Grækenland
4 min. læsning

Black Friday 2024: Hvad tallene afslører om e-handel i Grækenland

Black Friday fortsætter med at tjene som et af de vigtigste benchmarks for detail- og e-handelssektoren. I Grækenland har det udviklet sig fra en nyhed til en veletableret shoppingbegivenhed, der former forbrugernes forventninger og tester onlinebutikkernes operationelle parathed hvert år i november. Dataene for 2024 fremhæver ikke kun, hvordan græske forbrugere handler, men også hvordan […]

Zina Sili Zina Sili
Principal International Success Manager, Skroutz