I en verden af online shopping fungerer en produktdetaljeside (PDP) som et digitalt udstillingsvindue for individuelle varer. Det er en dedikeret webside på en e-handelsplatform, der fungerer som en virtuel sælger, der tilbyder et dybdegående kig på et specifikt produkt. Når potentielle købere klikker på en vare, der fanger deres øje, bliver de dirigeret til denne side, som har til formål at give alle de væsentlige detaljer, de muligvis har brug for for at foretage et informeret køb.
Ny forskning afslører: 47% af kunderne starter nu deres rejse på markedspladser
Marketplace Shopping Behaviour Report 2025 er baseret på forskning udført af Sapio Research i oktober 2024. Den omfattede 4.500 onlineshoppere fra fem lande: Frankrig, Tyskland, Holland, Storbritannien og USA. Dataene blev indsamlet via et online spørgeskema og fokuserede udelukkende på kundeadfærd på markedspladser, herunder lokale platforme, sociale salgskanaler, specialiserede markedspladser og rabatplatforme. Resultatet er et […]