2 min. læsning

Trends inden for juleshopping i Storbritannien: Online og bæredygtig detailboom

Ifølge den seneste rapport fra Experian og Reward nærmer feriesæsonen sig, og butikkerne gør sig klar til at drage fordel af de ekstra penge, folk vil bruge. Fra år til år er onlineforbruget vokset med 4 %, hvilket tager en større del af folks tegnebøger.

Denne artikel blev oversat til dig af kunstig intelligens
Trends inden for juleshopping i Storbritannien: Online og bæredygtig detailboom
Kilde: Depositphotos

På grund af ugunstigt vejr og den lette onlinelevering vælger forbrugerne at handle hjemmefra denne jul, hvilket gør online shopping til normen. Mens køb i butikken er faldet med 2 % fra år til år, er onlineforbruget steget med 4 %, hvilket indikerer en bemærkelsesværdig stigning i e-handelssalget.

Det forventes, at denne tendens vil fortsætte indtil udgangen af året og få en større del af forbrugernes købekraft.

Secondhand shopping er ved at blive en populær trend, og bæredygtig shopping vokser også i popularitet. Briter kan nu købe deres yndlingsmodeartikler til en brøkdel af prisen takket være denne ændring, som også mindsker påvirkningen af miljøet og giver fremragende værdi.

A 21% increase in overall sales was discovered after transactions at second-hand online marketplaces were analyzed. Younger and middle-aged generations are also using these channels to find deals.

Source: Experian

En stigning på 21 % i det samlede salg blev opdaget efter at transaktioner på brugte online markedspladser blev analyseret. Yngre og midaldrende generationer bruger også disse kanaler til at finde tilbud.

Budskabet for e-handel er klart: Efterhånden som online juleshopping bliver den nye normal, og bæredygtighed er i centrum, vil detailhandlere, der blander digital bekvemmelighed med miljøbevidste tilbud, vinde stort i denne juleshoppingsæson.

Med brugtmarkeder, der boomer med en vækst på 21 %, har der aldrig været et bedre tidspunkt at tilpasse sig og udnytte disse skiftende forbrugerpræferencer.

Del artiklen
Lignende artikler
Cloudflare tester system til at lade udgivere opkræve AI-crawlere
3 min. læsning

Cloudflare tester system til at lade udgivere opkræve AI-crawlere

De dage, hvor AI-virksomheder skraber indhold gratis, er måske talte. Cloudflare har netop lanceret noget, der hedder “Pay per Crawl“, som giver hjemmesideejere mulighed for at tjene penge, når AI-bots dukker op for at hente deres indhold. Det er en ret stor ting for alle, der skaber indhold online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
E-handelsekspert: ‘Stop med at jagte AI-hype – her er, hvad der rent faktisk driver salget
9 min. læsning

E-handelsekspert: ‘Stop med at jagte AI-hype – her er, hvad der rent faktisk driver salget

Den største fejltagelse? At designe indefra og ud i stedet for at se på, hvordan kunderne rent faktisk handler.” Denne kontante vurdering kommer fra Roberto, en veteran inden for digital transformation, som har set det hele – fra at lede en startup i Bristol gennem opkøbet af Vodafone til nu at lede innovation hos UST […]

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam