Artikler og nyheder om emnet E-handel markedsføring

Det polske e-handelsmarked: vækst og tendenser
2 min. læsning

Det polske e-handelsmarked: vækst og tendenser

Den polske e-handelssektor udviser imponerende modstandsdygtighed og vækst, selv midt i økonomiske udfordringer. Denne ekspansion er drevet af udviklende forbrugerpræferencer, stigningen i mobilshopping og øget markedskonkurrence. I denne artikel vil du undersøge, hvordan disse faktorer former branchen, med fremskrivninger for fremtidig vækst, nye tendenser som mobilhandel og e-dagligvarer og de vigtigste teknologiske investeringer, der er […]

Læs artiklen
Tysk handlingsplan for e-handel: Udjævning af de digitale spilleregler
2 min. læsning

Tysk handlingsplan for e-handel: Udjævning af de digitale spilleregler

Den tyske regering tager afgørende skridt med en ny tysk handlingsplan for e-handel for at udjævne den digitale markedsplads. Med vicekansler Robert Habeck i spidsen har dette initiativ til formål at sikre fair konkurrence mellem europæiske onlineforhandlere og asiatiske giganter som Shein og Temu. Den tyske handlingsplan for e-handel reagerer på disse platformes voksende popularitet, […]

Læs artiklen
Facebook Leads Social Commerce: Platformstendenser inden for Social Shopping
6 min. læsning

Facebook Leads Social Commerce: Platformstendenser inden for Social Shopping

På trods af den voksende entusiasme og betydelige investeringer i shopping på sociale medier (Social Commerce) på tværs af vestlige markeder, har denne innovative blanding af sociale netværk og e-handel endnu ikke opnået den rungende succes, som brancheeksperter og platformsudviklere oprindeligt forventede. Konceptet med at købe produkter direkte via sociale medieplatforme er blevet mødt med […]

Læs artiklen
Cross-channel marketing til e-handel: Nøglen til succes
3 min. læsning

Cross-channel marketing til e-handel: Nøglen til succes

CleverTap, en førende platform til kundeengagement og fastholdelse, har kastet lys over den kritiske rolle, som cross-channel marketing spiller for e-handel. Deres indsigt afslører, hvordan onlineforhandlere effektivt kan udnytte flere kommunikationskanaler til at øge kundeengagementet, øge salget og forbedre fastholdelsesraten. Ved problemfrit at integrere strategier på tværs af e-mail, SMS, push-meddelelser og sociale medieplatforme kan […]

Læs artiklen
Googles nye sælgerværktøjer øger understøttelsen i højsæsonen
3 min. læsning

Googles nye sælgerværktøjer øger understøttelsen i højsæsonen

Black Friday og julen er lige rundt om hjørnet. Med den kommende shoppingsæson udruller Google flere vigtige opdateringer, der er designet til at hjælpe med at maksimere succesen. Googles nye sælgerværktøjer i Google Merchant Center og Google Ads er udviklet til at give sælgere opdaterede oplysninger, forbedre automatiseringen og optimere marketingstrategier.

Læs artiklen
Ferieshoppingtendenser og -strategier for 2024
3 min. læsning

Ferieshoppingtendenser og -strategier for 2024

Når vi nærmer os feriesæsonen 2024, afslører en nylig undersøgelse fra Acceleration Partners , at detailhandlere og marketingfolk bør være opmærksomme på flere væsentlige skift i shoppinglandskabet. At forstå disse ændringer og implementere målrettede ferieshoppingtendenser og strategier for 2024 vil være afgørende for virksomheder, der ønsker at maksimere deres præstationer i denne kritiske salgsperiode.

Læs artiklen
Bridge Now

Sidste nyt lige NU

10+ ulæste

10+