Artikler og nyheder om emnet E-handel markedsføring

58% deler e-mail for at få rabatter, men beskytter sociale data
3 min. læsning

58% deler e-mail for at få rabatter, men beskytter sociale data

Detailhandlerne oplever, at selvom kunderne elsker rabatter, er de også bekymrede for deres privatliv, når de deler personlige oplysninger. Ifølge en nylig undersøgelse fra konsulentfirmaet Daemon, der beskæftiger sig med digital transformation, er kampagnetilbud og e-mails med rabatter fortsat et stærkt trækplaster på tværs af generationer; Millennials fører med 67 %, efterfulgt af Baby Boomers […]

Læs artiklen
Rapport om e-handel i Den Europæiske Union 2024: Regional markedsanalyse
3 min. læsning

Rapport om e-handel i Den Europæiske Union 2024: Regional markedsanalyse

Regional markedsanalyse afslører udviklingen på EU’s digitale markedsplads. Eurostats regionale årbog 2024 fremhæver forskellige tendenser inden for onlinehandel på tværs af regioner. Denne analyse undersøger den seneste udvikling inden for digital handel med fokus på forbrugeradfærd og individuelle salgsmønstre i hele EU.

Læs artiklen
Vækst i nordisk e-handel: Markedet vil nå op på 56 milliarder dollars i 2027
3 min. læsning

Vækst i nordisk e-handel: Markedet vil nå op på 56 milliarder dollars i 2027

På trods af vanskelige økonomiske forhold udviser den nordiske e-handelsbranche modstandskraft og vækstpotentiale, ifølge den seneste Nordics 360 2024-rapport. Med en høj digital modenhed og næsten universel internetadgang i hele regionen fortsætter onlinedetailhandlen med at vokse hurtigere end den traditionelle detailhandel på trods af inflationspres og varierende BNP-prognoser.

Læs artiklen
Rapport om europæiske markedsledere viser, at lokale aktører vinder frem
3 min. læsning

Rapport om europæiske markedsledere viser, at lokale aktører vinder frem

Det europæiske markedspladslandskab udgør en slående kontrast i moderne e-handel. Selv om Amazon og eBay tiltrækker sig opmærksomhed, står de kun for 31 % af trafikken på de europæiske markedspladser, hvilket giver plads til, at forskellige konkurrenter kan trives. Fra rene platforme til detailhandlerledede foretagender og fra brede generalister til kategorispecialister er den europæiske markedsplads […]

Læs artiklen
Digitale tegnebogspas: Øg dit e-handelssalg med mobilkuponer
4 min. læsning

Digitale tegnebogspas: Øg dit e-handelssalg med mobilkuponer

Fra simple boardingkort til effektive marketingværktøjer har digitale wallet-pas gennemgået en betydelig udvikling. I mobile wallet-apps som Apple Wallet, Google Pay og Samsung Pay kan disse digitale repræsentationer indeholde alt fra boardingkort og billetter til medlemskort, loyalitetskort og kuponer.

Læs artiklen
Brugtmarkedet bliver mainstream
2 min. læsning

Brugtmarkedet bliver mainstream

Genbrugsmarkedet vokser hurtigere end nogensinde før, efterhånden som detailgiganter som IKEA, Lego, Zara og H&M kaster sig ud i videresalgsspillet. Mens unge miljøbevidste shoppere skubber markedet i retning af 350 milliarder dollars i 2028, er virksomhederne stadig nødt til at knække koden til udfordringer som at spotte forfalskninger, håndtere returneringer og sikre kvalitet.

Læs artiklen
Bridge Now

Sidste nyt lige NU

10+ ulæste

10+